Avatar billede silz Nybegynder
15. juni 2008 - 14:13 Der er 1 kommentar

problemer med skærmen på ipaq hx2410

Jeg har problemer med skærmen på min ipaq hx2410. Jeg har kalibreret den mange gange og lige i starten virker den som den skal. Men ret hurtig (inden for få minutter) virker den i ordentlig. Når man trykker på skærmen reagerer den mere ved siden af op til 2 cm i venstret side af skærmen og 0 mm i højre side af skærmen. Så det er svært at ramme de rigtige programmer ( for at kalibrere igen. Hvad er der sket og hvad kan jeg gøre ved det?
Avatar billede badazz Novice
06. december 2008 - 04:30 #1
prøv et hardreset af pda´en. være opmærksom på at hvad du har lagt på den forsvinder, så det skal du installere igen.. hvis ikke det virker, så kan det være digitizeren (touch enheden der ligger forand skærmen) som er defekt, eller dennes controller, og det kan næppe svare sig at reparere