Avatar billede egzonrh Nybegynder
13. juni 2008 - 20:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nvidia vil ikke installeres

Hey.
Jeg downloader Nvidia og så vil jeg installer den. Når den har "estractet" filerne, går den igang med at installere. Men så kommer der en vindue op med det her:

"The NVIDIA Setup program could not locate any drivers that are compatible with your current hardware. Setup will now exit."

Nogen her der ved hvad jeg skal gør, for at den kan installeres.

I Nvidia hjemmesiden, hvor man vælger version osv. har jeg prøvet at vælge "Automatisk".. Altså:
Option 2: Automatically find drivers for my NVIDIA products. PRERELEASE, men den virker ikke.
Avatar billede coderdk Praktikant
13. juni 2008 - 21:17 #1
Du har en laptop? Prøv en fra www.laptopdriver2go.com
Avatar billede egzonrh Nybegynder
14. juni 2008 - 00:25 #2
Nej. Det er ikke en labtop. En stationær.
Avatar billede coderdk Praktikant
14. juni 2008 - 00:49 #3
Underligt - Hvad er det for et grafikkort? Du kan godt bruge driverne fra det site alligevel, såfremt det er et NVIDIA-kort ;)
Avatar billede egzonrh Nybegynder
14. juni 2008 - 11:59 #4
Nu er jeg i en anden PC, men hvis du søger efter det her på google:
"The NVIDIA Setup program could not locate any drivers that are compatible with your current hardware. Setup will now exit."

Så er jeg ikke den eneste der har den her problem. Det kunne godt være svaret står der, men jeg fatter 0:P
Avatar billede egzonrh Nybegynder
16. juni 2008 - 09:45 #5
Jeg lukker spørgsmålet. Den computer er blevet sendt til min onkel nu, men ellers tak.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
16. juni 2008 - 09:45 #6
Lukker