Avatar billede truntehund Nybegynder
12. juni 2008 - 17:57 Der er 3 kommentarer

indsætte kode

hvordan kan jeg indsætte koden fra googel på min hjemmeside .jeg har ikke selv lavet programmet, det er et som jeg har købt. kan man ødelægge noget hvis man sætter koder ind andre steder fra? hvordan gør jeg det?
Avatar billede w13 Novice
12. juni 2008 - 17:58 #1
Hvilken kode fra Google?
Avatar billede truntehund Nybegynder
13. juni 2008 - 07:50 #2
hvis man vil have sat reklamer ind fra google på sin hjemmeside, skal man sætte en kode ind fra google adsense.
Avatar billede w13 Novice
13. juni 2008 - 09:17 #3
Ah ja. Det er korrekt.

Og du vil høre, hvor du skal sætte det ind? Så skal du jo ind i HTML-koden og indsætte Googles kode der, hvor den skal fremstå på siden.