Avatar billede olavjoha Nybegynder
10. juni 2008 - 22:27 Der er 1 kommentar

mouse over

Mouse over?
Hvorfor bliver det til  en ”on click”, når jeg syntes jeg har kørt proceduren for en ”mouse over”,
Altså: har lavet nogle layers, markere en, går til behaviors, vælger mouse-over, tager add behaviors og show – hide layers , og så angiver hvad der skal vises og gemmes. Når jeg trykker OK springer behaviors-markeringen op til”on click” og er lavet der!?
Mvh Olav
Avatar billede olebole Juniormester
10. juni 2008 - 23:41 #1
<ole>

DreamWeaver føler sig sikker på, du vil bruge den behavior på onclick - sådan opfører DW sig nu engang. Bare klik på 'onClick' og vælg 'onMouseOver' i stedet  =)

/mvh
</bole>