Avatar billede sikots Nybegynder
10. juni 2008 - 15:47 Der er 1 kommentar

Send som mail (Word 2003 / 2007), brug HTML-skabelon fra Outlook

Jeg sidder med et problem som omhandler et samarbejde mellem Word og Outlook.

I Outlook har jeg nogle HTML-mailskabeloner, de bliver automatisk benyttet når jeg opretter/besvarer mails i Outlook.
Men når jeg har et dokument i Word og ønsker at sende det vha. funktionen i Word "Send som e-mail" bliver min skabelon ikke brugt!

Jeg har gennemrodet alverdens steder i Word og Outlook for at finde et sted hvor jeg kunne vælge skabelon eller andet som kunne minde om en løsning... Dog uden held, derfor spørger jeg nu jer andre!

Det drejer sig både om Word/Outlook 2003 og 2007!
Avatar billede jkrons Professor
16. juni 2008 - 09:27 #1
Når du bruger funktionen Send som e-mail inde fra Word, er dit Word dokument allerede oprettet med den skabelon, som nu engang gælder for Word. En skabelon anvendes kun på dokumentoprettelsestidspunktet, og det har derfor ingen mening for Word, at vælge en ny efter at dokumentet er oprettet.

Hvias du ved at et dokument, skal sendes som e-mail, kunne du evt. basere det på din mailskabelon, allerede når du opretter det i Word.