Avatar billede klavil Seniormester
10. juni 2008 - 15:29 Der er 1 løsning

Cybercity router kobler selv fra samt hvilke IP kører via "KØR"

Lidt mærkeligt spørgsmål, men her kommer det lidt mere uddybende :o)
Jeg har igennem længere tid observeret at vores cybercity Zyxel 4 ports router slår fra og nogle gange selv kommer på nettet igen og andre gange skal der slukkes og tændes igen.
Jeg kan se i min logbog at det sker en gang i døgnet.
Jeg ringede til support for 3 gang inden for de sidste 3 mdr og han siger denne gang at der er for mange IPadresser der kører på en og samme PC.
Han guider mig igennem en guide, hvor jeg kan se og selv finde udaf hvad de ipadresser er til og derefter kan jeg så ringe igen. Han mener nemlig det er noget med spyware og det kan jeg jo ikke udelukke.
Guiden kan jeg dog ikke huske bagefter, men jeg skal ind på telnet 10.0.0.1 23023, skrive password vælge nr 24 og bagefter nr 8 og så skulle jeg skrive noget med ip..., desværre kan jeg ikke huske det.

Hvad f.... skal jeg gøre ved det her?
Jeg har 4 kabler koblet til routeren, hvor det ene er direkte til min  PC. Det andet er til en Homeplug til min datter. Det 3 er til en fælles HD på nettet der dog kun bliver tændt hvis den skal bruges. Det sidste fører til en switch i stueplan og derfra til en switch i kælderen. Den i stuen har et mediacenter koblet til som er på st.by. Den i kælderen deles ud på 2 PCér og en X-box 360.
Jeg har haft alle kabler ude af den første switch, undtagen det kabel som går direkte til en Pc. Jeg har haft det kabel som går til kælder i alene. Ligegyldigt så kapper den forbindelsen.

Er der nogen som kan hjælpe på enten den ene eller anden måde????
Har forresten onlinescannet pc med Trend uden resultat.
Avatar billede klavil Seniormester
19. juni 2008 - 10:36 #1
luker