Avatar billede carsten_mc Nybegynder
09. juni 2008 - 16:50 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Online betalingssystem - erfaring

Hej.

Jeg har en hjemmeside, hvor jeg skal have tilføjet et betalingssystem, og jeg håbede derfor at der var nogen herinde som har erfaring med nogle systemer, så jeg vælger et der virker ordentligt.

Har kigget på dandomains betalingssystem.

Håber der er nogen der kan hjælpe.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
09. juni 2008 - 19:20 #1
www.dibs.dk - lidt dyrer, men de virker.

Ellers er der http://www.quickpay.dk/, som er dem vi normalt bruger.
Avatar billede leif Seniormester
09. juni 2008 - 19:26 #2
www.dibs.dk er den dyre, men gode og professionelle efter min mening har kun gode erfaringer med den.

www.fribetaling.dk er en af de "billige" udgaver som blandt andet blev valg fordi at de havde et modul til oscommerce til direkte implementering, men jeg ved at kunden har været tilfreds.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
09. juni 2008 - 20:41 #3
Paypal (www.paypal.com) virker vist godt (er endnu ikke selv begyndt at anvende det til at modtage betaling).
Den mindste pakke koster kun nogle rimelig små gebyrer pr. betaling.
1,9 % - 3,4 % alt efter månedlig indtægt.
+ 2,60 dkk.
Dog har du med den ikke mulighed for at integrere det 100% i dit eget system, men det bliver meget billigere umiddelbart.