Avatar billede truntehund Nybegynder
08. juni 2008 - 18:04 Der er 4 kommentarer

fejl på min hjemmeside

jeg har en side på min hjemmeside hvor teksten har forskubbet sif. det er skrevet i html. hvordan kan jeg rette det. er det noget man kan gøre i notepad?
Avatar billede keysersoze Guru
08. juni 2008 - 18:07 #1
du kan sagtens ændre html-filer i notepad.
Avatar billede truntehund Nybegynder
09. juni 2008 - 15:53 #2
tak , men streger den det under som er forkert.hvad kan jeg trykke på i notepad for at fejlen vises.
Avatar billede keysersoze Guru
09. juni 2008 - 16:22 #3
Nej - notepad kender som sådan ikke til html så der bliver man nødt til at kende til html for at kunne rette det. Men det er jo ikke nødvendigvis en kode-fejl - det kan lige så vel være en forskel fra den ene browser til den andet der giver dig problemet og det kan ingen editor løse for dig, der er ikke andet for end at kende til eller lære om det at udvikle webløsninger.
Avatar billede keysersoze Guru
08. september 2008 - 10:25 #4
lukketid?