Avatar billede claudie2021 Nybegynder
06. juni 2008 - 13:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bedste skærm

Hejsa.. :)

Hvis i skulle vælge den BEDSTE fladskærm på dette site : http://www.mobiludsalg.dk/pl/Computere_Skærme_1076.aspx

HVILKEN vil i anbefale, helst 20-22 tommer?

Skal bruges til Counter-Strike.
Avatar billede mash Mester
06. juni 2008 - 16:18 #1
Du skal være opmærksom på at jo større skærm jo mindre ser du af gangen, jeg siger som regel at 1 m per 10 tomme er den afstand du skal have til skærm(hvilket er lidt overdreven), har selv en 20 tommer og spille bla. CS, går ok men man når ikke at se det samme som på eks. 15 tommer skærm(mange pro spiller har små skærme af samme grund).

de skærme der er på mobiludsalg er ikke lige gode, faktisk kun 1 med 2 ms opdatering, men hvis det skal være derfra så:
http://www.mobiludsalg.dk/pi/Hannspree_22_TFT_Xm_HANNSverona_1680x1050_2ms_8915_1079.aspx

men det er ikke mange data de har på den, bla. contrast forhold mangler.

jeg har en samsung syncmaster 206bw, den er perfect efter min mening 2ms og 2000:1 i contrast, 3000:1 dynamisk.
Avatar billede claudie2021 Nybegynder
06. juni 2008 - 21:08 #2
Okay.. Jeg er ikk så meget inde i det, derfor jeg spørg her. :)

Men kan godt se, at den køre med 2 ms, men der er bare ikk ret mange facs om den skærm..