Avatar billede set Nybegynder
05. juni 2008 - 11:49 Der er 1 løsning

ASP.NET configuration

Hej

Jeg har et problem med at komme ind i ASP.NET configurationen.

Hver gang jeg prøver får jeg følgende fejlmeddelelse, hvad skal jeg gøre.

Jeg bruger visual studio 2008 og C#.

Jeg har brug for at kunne configurere login procedure via en access database.

Jeg har også hentet en tempate fra microsoft der skulle kunne dette.

Håber der en nogen der kan hjælpe, på forhånd mage tak.

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Web.HttpException: Unable to serialize the session state. In 'StateServer' and 'SQLServer' mode, ASP.NET will serialize the session state objects, and as a result non-serializable objects or MarshalByRef objects are not permitted. The same restriction applies if similar serialization is done by the custom session state store in 'Custom' mode.
Avatar billede set Nybegynder
06. juni 2008 - 16:01 #1
Fandt selv fejlen.
Der var en fejl i .net  web.config.
Lukker spørgsmålet.