Avatar billede net-meister Nybegynder
03. juni 2008 - 21:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Throttler fullrate torrent?

For ca. 2 uger siden, hentede jeg en Debian distro da det var på tide at formatere min desktop.

Jeg hentede det gennem bittorrent og satte bare min server til at hente det, uden jeg på nogen måde regulerede upload.

Det resulterede i at jeg efter et par dage have uploadet 135gb. Det tænkte jeg var synd for min udbyder, fullrate, så da jeg så det, stoppede jeg med at seede.

Siden da, sker der hver gang det at efter jeg har en torrent session i gang i mere end 1 time bliver det umuligt for mig at surge på nettet.

Torrent kører kun med ca 50kb/s (Dette er konsekvent at hastigheden falder til dette efter en time) og når jeg prøver at gå ind på hjemmesider på nettet bliver forbindelsen resettet.

Jeg prøver at gå ind på f.eks. google.com og firefox svarer så "Connection was reset while negotiating a connection".

Throttler fullrate torrent forbindelser og forhindrer mig i at bruge min forbindelse?

Jeg tror næppe dette om en dansk udbyder, men det er det eneste jeg kan komme frem til.
Avatar billede leif Seniormester
03. juni 2008 - 22:28 #1
Uden at kommentere om du bruger Torrent lovligt eller ej.

Problemet kan være antal åbne/ulukket forbindelser som din router kan klare.
Avatar billede net-meister Nybegynder
03. juni 2008 - 23:03 #2
Problemet dukkede først op efter det med 135gb skete.

Og om jeg downloader illegalt materiale er irrelevant for denne diskussion.
Avatar billede net-meister Nybegynder
24. juni 2008 - 15:01 #3
Well det fik jeg ikke meget ud af