Avatar billede big_ossi Nybegynder
03. juni 2008 - 12:33 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

afsend sms via program på skrivebord

Hej

Har set bibob og firelink ( http://www.firelink.dk/ ) har sådan nogle programmer til at sende sms fra ens eget skrivebord.

Er der nogen som ved hvordan de laves og hvad det vil koste evt og få sådan en programmeret ?

Har selv smsgatewayen
Avatar billede ejldk Nybegynder
03. juni 2008 - 12:47 #1
m1.dk har også denne funktion... du kan jo prøve at kontakte nogle programmører og få dem til at give en pris på det.
Avatar billede spil2vind Nybegynder
03. juni 2008 - 17:41 #2
Det lyder da som en intressant opgave, men må man det her, altså udveksle private email adresser
Avatar billede big_ossi Nybegynder
03. juni 2008 - 20:45 #3
spil2vind > Er det evt noget du kunne lave ? har du evt en hjemmesiden man kan se ?
Avatar billede spil2vind Nybegynder
04. juni 2008 - 08:02 #4
Ja det kan jeg formentlig, har du noget dokumentation på din sms gateway, du er velkommen til at skrive til mig, det er bare min opfattelse, at man ikke må udveksle private kontakt oplysninger her på sitet
Avatar billede spil2vind Nybegynder
04. juni 2008 - 08:07 #5
Du er velkommen til at kigge på min hjemmeside spil2vind
Avatar billede big_ossi Nybegynder
04. juni 2008 - 12:14 #6
Jes
Den er som de flese andre og der gives og hentes sms via http get og post

så skal der nok hentes noget data fra min mysql database også.
Avatar billede spil2vind Nybegynder
04. juni 2008 - 12:36 #7
Fremsender du så meget dokumentation som muligt, samt beskrivelse af hvad det er du ønsker udviklet
Avatar billede big_ossi Nybegynder
04. juni 2008 - 13:16 #8
Har sendt en mail med dokumentation til dig. Mener ikke det er noget som bryder reglerne da de er personlige og kan misbruges.
Avatar billede big_ossi Nybegynder
14. maj 2009 - 11:51 #9
lukker
Avatar billede spil2vind Nybegynder
14. maj 2009 - 12:11 #10
Hej, vi kunne næsten afholde 1 års fødselsdag
Avatar billede big_ossi Nybegynder
14. maj 2009 - 12:52 #11
ja det er lige ved. Så det må være på tide der lukkes.
Avatar billede spil2vind Nybegynder
14. maj 2009 - 12:57 #12
Har du helt droppet dit ønske
Avatar billede big_ossi Nybegynder
14. maj 2009 - 13:05 #13
det er lagt til side. har en del projekter som er kommet ind jeg bruger tiden på og ved ikke om jeg får brug for det alligevel.
Avatar billede spil2vind Nybegynder
14. maj 2009 - 13:12 #14
Det er helt ok, projektet ligger hos mig lige til højre benet, så meld tilbage såfremt du måtte have de samme ønsker senere