Avatar billede eds Nybegynder
02. juni 2008 - 16:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få Belkin router og ftp til virker

Hej.
Jeg er færd med at opsætte min egen ftp-server. Jeg benytter zFTP og så længe jeg kører lokalt (192.168.2.6) kan jeg sagtens forbinde til serveren. Men når jeg forsøger at gøre det over nettet (80.196.xx.xxx) så nægter den at forbinde, jeg får følgende meddelelse: "Der kan ikke oprettes forbindelse til serveren." Jeg benytter en belkin router, og den er sat op med en virtual server, og alt indgående trafik på port 21 er sat til at blive ført hen til den lokale ip. Jeg er dog stadig ikke i stand til at forbinde til serveren.

Er der nogen der kan hjælpe mig?
På forhånd tak.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
02. juni 2008 - 16:26 #1
Kan andre tilgå den?

Det er nemlig ikke sikkert, at din router understøtter NAT-loopback.
Avatar billede eds Nybegynder
02. juni 2008 - 16:35 #2
Hmm, det ved jeg faktisk ikke, det må jeg lige undersøge. Derefter vender jeg tilbage. Tak for det.
Avatar billede eds Nybegynder
03. juni 2008 - 01:16 #3
Hej. Det var sgu det der var galt. Mange tak!
Bare smid et svar, så får du dine point!
Avatar billede thesheriff Nybegynder
03. juni 2008 - 07:16 #4
Velbekomme :)