Avatar billede para7 Nybegynder
31. maj 2008 - 18:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mid og instr på URL giver fejl

Jer har en mappath stil, som jeg forsøger at extrakte et filnavn fra. Jeg fatter ikke hvorfor det ikke går an. Andre Jeg har brudt det ned til detaljer, men får stadig fejlen: Invalid procedure call or argument: 'mid'

filespecEndelseTegnPlacering = instr(filespecEndelse0,"£$_")

'filespecEndelseTegnPlacering = 58 'Med den her variabel ingen problem
filespecEndelse = mid(filespecEndelse0,filespecEndelseTegnPlacering)
Avatar billede para7 Nybegynder
31. maj 2008 - 18:40 #1
Jeg har også prøvet med lignende url fra database, men det går heller ikke.
Avatar billede frand Nybegynder
31. maj 2008 - 18:42 #2
Hvis Instr returnerer 0, så er Mid ikke glad
Avatar billede para7 Nybegynder
31. maj 2008 - 18:47 #3
Den returnerer 58 og det stemmer. Jeg ved bare ikke hvorfor det ikke går an. Har aldrig set noget lignende...
Avatar billede para7 Nybegynder
31. maj 2008 - 18:47 #4
Det er det her der ikke går:
filespecEndelse = mid(filespecEndelse0,filespecEndelseTegnPlacering)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. maj 2008 - 18:55 #5
Har du noget andet i dit script, der hedder "mid"
Avatar billede para7 Nybegynder
31. maj 2008 - 19:02 #6
Ja, men jeg har fundet fejlen nu, ellers tak for hlælpen. Lidt tricky, en dummer af mig. Der var flere gamle poster jeg udskrev, der havde gamle stier uden "£$_". Så det var ikke så overnaturligt allgevel :)