Avatar billede hollow Nybegynder
30. maj 2008 - 23:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke skifte til DVI

Hey alle...

Jeg sidder her med en samsung syncmaster 205BW som jeg ikke vil virke når jeg tilslutter den min computer...

Den har virket fint nok, lige indtil jeg koblede min xbox til den, som kører på et analog stik...

da jeg koblede xboxen fra og satte skærmen til min computer igen med mit DVI stik, sp virker det ikke... skærmen virker fint når man starter den op, og man kan fint gå ind i BIOS, men så snart den har loadet Windows xp, så går den over i sort skærm, og oppe i hjørnet af skærmen, står den og blinker mellem "analog" og "DVI"

Hvad gør jeg?
Avatar billede tosa Nybegynder
31. maj 2008 - 01:10 #1
er der mere end 1 skærm tilsluttet til din computer på 1 gang?

Hvis der er det, så prøv at nøjes med at have din 205BW tilsluttet (prøv evt. den anden DVI indgang i dit grafikkort, hvis der er 2).
Avatar billede hollow Nybegynder
31. maj 2008 - 10:26 #2
har kun en skærm, og jeg har prøvet begge DVI porte på mit grafik kort :(
Avatar billede tosa Nybegynder
01. juni 2008 - 01:44 #3
har du eventuelt en knap hvor der står source på, på selve skærmen (jeg har en sådan på min skærm). Hvis du har, så prøv at trykke på den, når computeren er startet helt op.
Avatar billede hollow Nybegynder
22. juni 2010 - 23:21 #4
Kan ikke lige huske hvad er skete her