Avatar billede fun22 Nybegynder
30. maj 2008 - 19:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Test af CMS

Hej

Jeg sidder og pusler med et lille simpelt CMS system, som jeg nu gerne vil have testet..

http://projekt.jtpdevelopment.dk/
http://projekt.jtpdevelopment.dk/Admin

Admin login:
Admin

Kom meget gerne med KONSTRUKTIV kritik...
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
30. maj 2008 - 21:49 #1
jeg ved ikke lige om det er konstruktivt, men jeg får en masse fejl når jeg prøver at redigere forsiden (ville rette et par stavefejl)
Avatar billede fun22 Nybegynder
30. maj 2008 - 22:02 #2
Super.. Det skulle nu være rettet.. Det er jo konstruktivt i og med at det hjælper med at gøre det bedere.. Så tak for inputtet..
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
30. maj 2008 - 22:44 #3
en anden fejl, når jeg trykker på 'her' for at se andre moduler får jeg denne fejl:  /CMS/Moduler.aspx
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
30. maj 2008 - 22:48 #4
når jeg trykker  log ud får jeg denne besked, du er nu logget ind ?!?!?!?!?!
og kan stadig redigere
Avatar billede fun22 Nybegynder
30. maj 2008 - 22:53 #5
22:44:37 -> Det er fordi den side endnu ikke er oprettet.. Den skal linke til en side på min egen side, når engang systemet er oppe..

22:48:28 -> Det kigger jeg lige på..
Avatar billede fun22 Nybegynder
12. februar 2009 - 18:02 #6
lukker..