Avatar billede jberiksen Nybegynder
28. maj 2008 - 09:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dimensioner på tegning

Jeg har en række koordinater i excel som jeg overføre til AutoCAD og får den ønskede tegning ud af det. Men vil også gerne på tilsvarende vis kunne ovreføre koordinaterne for dimmensoner, det går også godt nok, men der dukker en dialogbox op som jeg gerne vil ikke åbnede eller lukkede automatisk, er det muligt?

Det jeg overefører er
_ampowerdim
x,y
x1,y1
x2,y2

Hvis det skal gøres på en anden måde eksempelvis via macro eller hvad ved jeg, er jeg også åben for det.
Avatar billede jberiksen Nybegynder
08. juli 2008 - 19:00 #1
lukket
Avatar billede geoman27 Novice
10. januar 2009 - 23:28 #2
Fandt du ud af det?
Avatar billede jberiksen Nybegynder
14. januar 2009 - 22:38 #3
ja men kan ikke huske lige nu hvad jeg gjorde, og det er meget dybt begravet i et regneark, men hvis du vil, skal jeg nok finde det frem