Avatar billede noeller Nybegynder
27. maj 2008 - 13:13 Der er 3 kommentarer

Ændret webhotel har medført at vi ikke kan modtage mails/uploade

Bliver koden til indgående mail server og til uploading af hjemmeside ændret fordi man ændrer webhotel?
Vi kan sende, men ikke modtage mails og kan heller ikke uploade til hjemmesiden efter vi har overført hjemmesiden til Talkactive - hvorfor ikke?
Avatar billede w13 Novice
27. maj 2008 - 13:21 #1
Hos Web10 skal man i hvert fald benytte sin udbyders SMTP-server, dvs. det afhænger af din Internetforbindelse: http://www.web10.dk/help/faq/mail_clients

Og FTP-adgang er da muligvis også ændret, hvis du har skiftet firma.
Avatar billede keysersoze Guru
27. maj 2008 - 13:26 #2
at flytte webhotel webhotel svarer til at flytte adresse - du skal selv sørge for at flytte alt indhold med (også oprette mail-adresser på ny), skifte nøgler (passwords), sørge for adresseændring (fx dk-hostmaster) osv.

Derfor skal i selv have en backup af jeres side og uploade på ny, oprette mailadresser på ny, formentlig ændre opsætning i outlook - alt faktisk som var det første gang i fik et webhotel.
Avatar billede keysersoze Guru
25. juni 2008 - 10:17 #3
lukketid?