Avatar billede new_one Nybegynder
26. maj 2008 - 23:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

session problemer

problemet er ret simpelt

jeg har data gemt i en session
men hvis brugeren går væk fra siten og returnerer er sessionen tom , hvordan undgår jeg dette ?
Avatar billede arne_v Ekspert
26. maj 2008 - 23:29 #1
Hvis session er timet ud, så er det jo meget naturligt. Og ikke noget der kan gøres
ret meget ved. Hæve session timeout tid måske !?
Avatar billede new_one Nybegynder
27. maj 2008 - 00:26 #2
mærkeligt det virkede lige så snart jeg satte en timeout på , mente ellers at den som standard er 20 minutter og derfor ikke var nødvendig at sætte

smid et svar
Avatar billede arne_v Ekspert
27. maj 2008 - 00:32 #3
svar