Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2008 - 20:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Jeg hader windows vamle permissions! Server.CreateObject Access

Hey alle..

Jeg har lige installeret windows server 2003 på ny og er ved at sætte denne op.

Men nu får jeg følgende fejl:
-----------------------------------------------------

Server object error 'ASP 0178 : 80070005'

Server.CreateObject Access Error

/Videogalleri_Upload.asp, line 3

The call to Server.CreateObject failed while checking permissions. Access is denied to this object.

-------------------------------------------------------------

Jeg syntes efterhånden at jeg har prøvet at ændre på mange permissions muligheder, men intet syntes at virke?..

Nogen som kan hjælpe mig?
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2008 - 15:37 #1
Never mind... lukker
Avatar billede mini-me Nybegynder
27. maj 2008 - 16:28 #2
Har du været inde og sætte persimisson på selve upload-komponent dll'en i windows system32?