Avatar billede sysop Juniormester
26. maj 2008 - 19:40 Der er 1 løsning

Fejl ved tilgang til program/database der ligger på netværk.

Jeg har lavet et database program med access databasen. Meningen er, at den skal have databasen / programet på et netværksdrev og dermed deles, men hver gang kommer den med en box med blandt andet denne fejl:

Application tryed to performed an opperation that was now allowed by the security policy. Request for the permission of type 'System.Data.OleDb.OleDbPermission, System.Data, Version=2.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089' failed.

Problemet er der kun når det forsøges at afvikles på et netværksdrev - aldrig når det er lokalt drev.

Hvad er fejlen og hvad gør jeg?
Avatar billede sysop Juniormester
10. september 2008 - 12:36 #1
lukker