Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2008 - 11:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Danmarkskort - klik viser lokale butikker.

Jeg har en DB med en række butikker i. Nu vil jeg gerne lave et danmarks kort, hvor man kan klikke med musen. Herved kommer de 25(x antal) nærmeste butikker frem på kortet. Og/eller alle butikker indenfor 25(x antal) km af lokationen der blev klikket på.

Kortet skal gerne integreres pænt på vores website, så vi vil gerne selv have indflydelse på hvordan kortet ser ud (stil, farve, detaljegrad) og man skal kunne zoome ind og ud (hele DK -> sit eget lokalområde/interesseområde)

Hvordan griber jeg det an... jeg leder ikke efter den færdige løsning, men et forslag til hvilke teknologier man kunne kigge nærmere på og hvordan de skal spille sammen.

Google maps er oplagt, men jeg synes det er svært at integrere pænt på sit eget site.

Så måske vi er ude i noget Flash.... men hvordan griber jeg det an?
Avatar billede jansangill Nybegynder
26. maj 2008 - 20:05 #1
Jeg ville bruge google maps, og det kan godt integreres så det ser okay ud.

DU må da nogle steder have set en google map implementeret i et design som du kunne lide.
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2012 - 12:26 #2
Lukker