Avatar billede bodyguard Nybegynder
25. maj 2008 - 23:50 Der er 1 løsning

Medlemssystem - Posterings adm

Hej eksperter,

Jeg er ved at lave et lille system til min klub.

Systemet skal bruges til at holde styr på medlemmer og vores økonomi.

Det jeg har brug for hjælp til er at lave et smart og nemt posterings modul...

Modulet skal vi bruge til at holde styr over vores posteringer og konto saldoer. Vi skal kunne holde styr på bilag som skal have reference nr. og vi skal kunne afstemme vores konti så det rådighedsbeløb vi har i webmodulet svare over ens med vores netbank...

Det vil sige at man skal kunne oprette en masse konti, give dem navne og det samme nr. som bankkontoen, her efter skal man kunne lave diverse posteringer i form af indtægter og udgifter, samt det skal være muligt at overføre imellem kontoernr.

systemet skal ligeledes logge session("nummer") så man kan se hvilken bruger der har lavet en transaktion.

Jeg håber ikke at I er blevet skræmt væk :)
Avatar billede bodyguard Nybegynder
16. maj 2010 - 20:38 #1
Lukket