Avatar billede super-mann Juniormester
25. maj 2008 - 17:48 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

CMS løsninger

Hey

Er der nogle af jer, som kender nogle gode danske CMS løsninger, både i PHP men også i APS. Det skal ikke være et CMS som er "sat fast" på en bestemt udbyder, men en "pakke" man køber og så selv kan installere på sit web sted og tilpasse sit design til.

Nogle små krav til produktet - og ved det kan blive svært

- det må ikke være for dyrt
- det skal være på dansk sprog
- skal have nyhedsbrev funktion osv.

Håber at I har nogle gode links - evt. nogle som du/I selv har afprøvet.

Tak..
Avatar billede dennism Nybegynder
25. maj 2008 - 18:13 #1
Kig evt. forbi http://www.joomla.org. Det er open source og mange virksomheder, inkl. mig selv, udvikler moduler til dette, yder support og hjælper med opsætning.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
25. maj 2008 - 19:10 #2
Ja som Dennis også siger er Joomla løsningen for dig :). Det er PHP, opensource og den nyeste version, Joomla 1.5 er også lavet i en dansk version der kan downloades fra www.joomladanmark.org. Der findes op imod 3000 udvidelser og også en hel del nyhedsbrevs komponenter og moduler.
Avatar billede super-mann Juniormester
19. juli 2008 - 17:25 #3
Tak for jeres svar, men det blev nu: http://cms.instans.dk/
Avatar billede super-mann Juniormester
19. juli 2008 - 17:26 #4
Svar...
Avatar billede super-mann Juniormester
19. juli 2008 - 17:27 #5
gadensgaard --> Du får lidt for besvarelsen, men ikke det hele i det jeg fandt et andet script.