Avatar billede pc1968 Nybegynder
22. maj 2008 - 15:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Viser en tom mappe når man trykker på dokumenter i word

Hej

Jeg sidder og roder med et problem på min bærbar pc. Hvis jeg i word går i åbn for at se et dokument kommer min dokumentmappe op med alle dokumenter som jeg har liggende, men man har også normalt den mulighed, at man ude i højre side kan trykke på mappen dokumenter, her vil de samme dokumenter normalt også komme op, men denne mappe er tom.
Har man mulighed for at ændre henvisningen til den mappe, så det er mappen med alle mine dokumenter som kommer op. Denne funktion bruger jeg normalt hvis jeg har klikket åbn og har været inde på et andet drev, så kan man normalt bare trykke på dokumenter over i højre side istedet for at man skal sidde og rode efter dem i den stifinder lignagtige.
NB: jeg har fundet ud af at funktionen mappe i højreside, når man siger åbn i word, er taget fra Menuens start/programmer der ligger der en mappe som hedder dokumenter og det er åbenbart den som man får frem når man klikker på denne dokumentmappe og den kan man ikke slette.
Er der nogen som kan hjælp mig. Jeg ved ikke om det giver nogen mening det jeg har skevet.
På forhånd tak.
Avatar billede pc1968 Nybegynder
22. maj 2008 - 15:55 #1
Har fundet ud af det selv.

Så desværre ingen point denne gang.
Avatar billede jkrons Professor
26. maj 2008 - 10:19 #2
Hvad var løsningen? Måske kan en anden få glæde af den engang.
Avatar billede pc1968 Nybegynder
26. maj 2008 - 12:28 #3
Man går i start, højreklikker på mappen dokumenter og vælger her egenskaber. Her kan man se placeringen af mappen, den retter man så til det den skal være.