Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
22. maj 2008 - 11:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Window in top on fullscreen?

Er det muligt at gøre så en Form jeg har også kommer til at ligge over fullscreen?
Grunden til dette er at jeg har lavet et program som læser et spils combat log, og har en window som viser dine xp/hour og dps osv.
Det virker fint i window mode i spillet, dog kan jeg ikke finde ud af at få vinduet "ontop" over et fullscreen app.
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
23. maj 2008 - 18:25 #1
Ingen der kender en løsning på dette problem?
Avatar billede aaberg Nybegynder
24. maj 2008 - 13:33 #2
Jeg er ret sikker på det ikke kan lade sig gøre, da spil tilgår skærmbufferen direkte, og derfor vil tegne over dit vindue for hver frame.
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
25. maj 2008 - 16:28 #3
Jeg har læst en del frem og tilbage, og jeg har fundet ud af at jeg skal lavet noget Overlay med Direct X, kan dog ikke lige find ud af hvordan jeg gør det,
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
23. juni 2008 - 17:33 #4
Lukker