Avatar billede charley78 Novice
22. maj 2008 - 11:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

dødt link til onClick åben nyt browservindue

Er der nogen der kan sige mig hvordan det kan være at linket 'Printvenlig version' ikke virker http://www.tabitawulff.dk/husrad.html, mens 'Printvenlig version' fungerer udmærket på både http://www.tabitawulff.dk/trojanske.html og http://www.tabitawulff.dk/flora.html?
Avatar billede keysersoze Guru
22. maj 2008 - 13:35 #1
Du mangler din MM_openBrWindow funktion.
Avatar billede charley78 Novice
23. maj 2008 - 18:00 #2
og vil du fortælle hvor den skal ligge, og hvordan den ser ud i hele sin udformning? (det er vel noget javescript?!)
Så vil jeg være dig rigtig taknemmlig!
Avatar billede w13 Novice
23. maj 2008 - 18:09 #3
På din forside har du fint koden liggende:

<script type="text/javascript">
function MM_preloadImages() {
  var d=document; if(d.images){ if(!d.MM_p) d.MM_p=new Array();
    var i,j=d.MM_p.length,a=MM_preloadImages.arguments; for(i=0; i<a.length; i++)
    if (a[i].indexOf("#")!=0){ d.MM_p[j]=new Image; d.MM_p[j++].src=a[i];}}
}
function MM_openBrWindow(theURL,winName,features) { //v2.0
  window.open(theURL,winName,features);
}
</script>

men på de andre sider, står der kun:

<script type="text/javascript">
function MM_preloadImages() {
  var d=document; if(d.images){ if(!d.MM_p) d.MM_p=new Array();
    var i,j=d.MM_p.length,a=MM_preloadImages.arguments; for(i=0; i<a.length; i++)
    if (a[i].indexOf("#")!=0){ d.MM_p[j]=new Image; d.MM_p[j++].src=a[i];}}
}
</script>

Og det forårsager fejlen.
Avatar billede keysersoze Guru
23. maj 2008 - 18:32 #4
lige præcis :)
Avatar billede charley78 Novice
25. maj 2008 - 14:40 #5
mange tak - den er lagt ind!

Skal I have points ;o)