Avatar billede mall Nybegynder
18. maj 2008 - 21:04 Der er 1 løsning

Acer skærm forkerte farver

Hej

Jeg har en skærm, som er ca. 3 år gammel..
Det er en Acer AL1916..
For 3 måneder siden gjorde farverne pludselig vrøvl og alt blevet meget mere rødligt.

Jeg har testet min pc med en anden skærm, og dermed udelukket grafikkortet.. Kablet er der heller intet galt med.

Jeg har prøvet at gendanne standard indstillinger, det virker ikke.
Jeg har prøvet at auto indstille og indstille manuelt, men dette virker heller ikke..

Jeg prøvede så at lave en farveprofil i nvidia kontrolpanelet, dette løste problemet, efter jeg havde ledt efter den korrekte blanding af farver længe!

Er der ingen løsning på dette? Eller er skærmen bare klar til at møde en skraldespand..?
Avatar billede mall Nybegynder
10. juni 2008 - 19:07 #1
Lukket.. Intet svar..