Avatar billede ohs Nybegynder
17. maj 2008 - 13:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Visning af uploadede filer

Jeg bruger Dreamweaver 2004. Mit webhotel er Gigahost. Når jeg sætter den til Remoto view ser jeg kun en mappe med www under denne ligger en icon med navn på.

Hvordan får jeg indstillet så jeg kan se alle mapper og filer der er uploadet.

Mener selv det er i Site Definition - Remoto Info at det skal gøres, men ikke hvordan.
Avatar billede jokerper Nybegynder
17. maj 2008 - 13:52 #1
Tak for din henvendelse til vores support.

Pt. understøtter vi ikke Dreamweaver pga. sikkerhedsmæssige problemer vi har
oplevet med den indbyggede FTP client. Vi er dog på sagen og håber at kunne
understøtte det hurtigst muligt.

-- Mange hilsener Gigahost Support
Avatar billede jokerper Nybegynder
17. maj 2008 - 13:53 #2
Mailsvar fra supporten til mig, for ca. en uge siden.
Avatar billede ohs Nybegynder
17. maj 2008 - 14:53 #3
Det forstår jeg ikke, sidst jeg var på kursus sidste år viste min kursusleder hvordan man kunne gøre i Remoto Info, men jeg kan bare ikke huske dette så derfor dette spørgsmål her.
Avatar billede ohs Nybegynder
24. maj 2009 - 11:21 #4
Denne fik vi aldrig løst, trækker den tilbage.