Avatar billede delbing Nybegynder
20. juni 2001 - 12:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gamle spørgsmål

Kunne der ikke gøres noget mere for at få folk til at lukke gamle spørgsmål?
Bliver der fx sendt reminder mails ud når et spørgsmål har haft svar, som ikke er blevet afvist/accepteret i fx en uge?
Avatar billede kapla Nybegynder
20. juni 2001 - 12:23 #1
Man får en reminder efter en måned
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. juni 2001 - 12:24 #2
Jeg er stærk tilhænger af, at spørgsmål automatisk lukkes efter 2 måneder. Point kunne evt. deles mellem svar.

Avatar billede bbs Nybegynder
20. juni 2001 - 12:24 #3
Jeg ville mene, at der istedet for at blive udsendt en mail, en måned efter, at den kommer 14 dage efter.
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. juni 2001 - 12:25 #4
nanoq >> Så ville folk bare sortere listen efter spørgsmål og så ligget et svar i alle dem der var over 1½måned - for at score lette point.
Avatar billede nuno Nybegynder
20. juni 2001 - 12:33 #5
tommyf> yeah - bare luk dem og lad de afsatte points \"forsvinde i den blå luft\" - så kan folk bare sørge for at lukke dem selv.

/nuno
Avatar billede okay Nybegynder
20. juni 2001 - 12:44 #6
i behøver ik at diskutere om det IGEN og IGen og IGEN
Avatar billede hotpop Novice
20. juni 2001 - 13:00 #7
OKAY> Du syntes måske ikke det er et problem? Desuden må vi vel selv om hvad vi diskuterer, ikk???
Avatar billede robotten Praktikant
10. juli 2001 - 14:13 #8
Blander mig lige lidt..

Jeg er ny bruger her på eksperten, og har søgt i spm vedr. aut. nedlukning af gamle spm. Jeg er enig i, at de skal være tilgængelige efter nedlukningen, eftersom svaret mange gange er givet til det stillede spm.
Tidsfristen kan diskuteres i en uendelighed, dog er det for mig - og mange andre har jeg forstået - et belastende problem med mange tusinde spm der er 3-4 måneder gamle (hvis ikke ældre...)
Der må tages udgangspunkt i, at spørgeren har mistet interessen, ved sådant et spm.
Er der egentlig loft på, hvor mange åbne spm. man som bruger kan have oprettet på én gang?
Avatar billede delbing Nybegynder
21. juli 2001 - 11:39 #9
Har lige modtaget denne mail:

Kære delbing

Du har den 2001-06-20 12:21:34 oprettet spørgsmålet:
[ Gamle spørgsmål ]

Spørgsmålet er blevet besvaret og du ville gøre mange
glade hvis du ville enten afvise eller acceptere svaret:

[snip]
:)