Avatar billede cimeries Nybegynder
15. maj 2008 - 14:32 Der er 3 kommentarer

Core2DuoE8400+GF8600GT=HJÆLP?

Først og fremmest, vil det være hensigtmæssigt godt at sammensætte Intel Core 2 Duo E8400 og Nvidia GeForce 8600GT?
Jeg er igang med projekt byg-computer, og den skal altså kunne trække.
Jeg står fast på at jeg skal have en Intel processor da jeg er uhelbredelig Intel fantast, men jeg er åben overfor forslag til et andet grafikkort - samme ydelse(eller bedre), gerne ATI. Prisen må ikke overstige 1000 kroner :)
Mit primære problem; Hvilket bundkort skal jeg vælge? På det punkt kan jeg godt undvære Intel, og jeg har kigget en del på ASrock og Abit, og også et par Asus. Prisen skal være ret lav og det skal self. understøtte min valgte processor og evt grafikkort.. Udover det skal der gerne være 3 eller 4gb RAM, og jeg ville elske noget PCI-Express.. Hvad skal jeg vælge?
Resten af computeren har jeg masser af forstand på, men jeg må desværre indrømme at jeg har forsømt bundkortet XD

Jeg håber at nogle af jer kan hjælpe mig :)
Avatar billede cimeries Nybegynder
15. maj 2008 - 14:35 #1
Det er selvfølgelig værd at bemærke at Nvidia GeForce 8600GT kræver at man har PCI-ExpressX16 Smiley
Avatar billede cimeries Nybegynder
15. maj 2008 - 14:39 #2