Avatar billede tbuch Juniormester
15. maj 2008 - 08:30 Der er 1 løsning

Bedste simple #D program

Jeg leder efter et simpelt 3D program til at tegne i perspektiv alle mulige slags kasser - helt nøjagtigt leder jeg efter følgende

Et program hvor man på en eller anden kan anvende mål - f.eks. linjen skal være 30 cm

Jeg forestiller mig derudover at man enten tegner i 2D henholdvis enten hver af de tre sider (top-bund, sider, front-bag) eller alternativt de 6 sider en kasse beståraf. Så klikke man på en knap og vupti så sætter programmet siderne sammen i 3D og man får så mulighed for at se kassen fra alle sider og vinkler

Der er yderlig 50 point hvis man ligefrem kender til et gratis program som har disse funktioner
Avatar billede tbuch Juniormester
15. maj 2008 - 08:30 #1
Retter overskriften