Avatar billede pentium4 Juniormester
14. maj 2008 - 17:33 Der er 1 løsning

Hvilken Skærm ?

Jeg skal have mig en skærm til min pc'er og det skal være en 22" eller 24" og jeg heller mest til Samsung da de har 3 års ombytningsgaranti.
En af mine venner har 226 BW og der står et rigtigt godt billede på, men jeg vil vælge 226 CW som er en nyere version af 226 BW'eren hvis det bliver en 22" og så måske 245 B'eren hvis det bliver en 24", men jeg ved ikke om billedet er lige så godt på den for jeg var nede i den lokale Expert-butik hvor de havde en 245 B ståenede ved siden af en HP-skærm (W1907V) og der stod et klart bedre billede på HP'en, men så har jeg snakket med en fra SHG som siger, at det kan være fordi de ikke har kalibreret den og ham i forretningen sagde også, at de kørte med standard-indstillinger.

Er den nogen som ved om der er nogen forskel på dem eller om billedet er det samme...

Den skal bruges til redigering af video / dvd og ikke til at spille på...
Avatar billede pentium4 Juniormester
15. maj 2008 - 23:03 #1
Jeg har bestilt 226 CW som gerne skulle imorgen...