Avatar billede busschou Praktikant
13. maj 2008 - 10:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Normalt layout i word 2003

Jeg er på skideren
På en og anden måde har jeg fået tastet en kombination så jeg nu i alle word dokumenter ser formateringen
Dvs jeg ser de hersens spøjse tegn (omvendte doppelte P) for hver gang der er linje skift og andre tegn (¤)når celler i en tabel er tomme

Hvordan katten skifter jeg det om så jeg ikke ser denne udvidede formatering mere?
Avatar billede vejmand Juniormester
13. maj 2008 - 10:40 #1
Klik på den knap på værktøjslinien, som ligner et omvendt p, så er alt normalt igen.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
13. maj 2008 - 10:43 #2
Avatar billede busschou Praktikant
13. maj 2008 - 11:19 #3
flot... den var så ikke med på værktøjslinjen umiddelbart ... der skulle lige rulles en ekstra menu ud

Godt for det for ellers havde jeg da godt nok følt mig bare en anelse dum ;o)