Avatar billede miganton Nybegynder
12. maj 2008 - 22:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se den øverst linje - Hvad har jeg trykket på?

Jeg må være kommet til at trykke på et eller andet, for når jeg er på internettet kan jeg kun se selve det åbne vindue, altså ikke søgefeltet, tilbage og frem knapper og alt det der.. Det kommer først frem når jeg bevæger musen derop.
Nogen der kan hjælpe? :)
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2008 - 22:17 #1
Prøv med F11
Avatar billede miganton Nybegynder
12. maj 2008 - 22:28 #2
ih tak, vista er ret nyt for mig
12. maj 2008 - 22:48 #3
(PS: [F11] funktionen har nu altid været der... bruges til at vise demonstrationen mm. fra et IE vindue uden forstyrende knapper mm. Burde bruges noget mere...)
Avatar billede miganton Nybegynder
12. maj 2008 - 22:55 #4
ja det er meget muligt, men alle de der knapper holder jeg mig fra, for så kommer jeg bare galt afsted.. Bruger normalt mac :)
12. maj 2008 - 23:05 #5
(Husk at [Accepter] [SVAR] fra <bertie> ... )
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar (Du har vist også nogle gamle spm. ???)
Avatar billede miganton Nybegynder
12. maj 2008 - 23:10 #6
sorry, troede den var gået igennem.. hvad mener du med at jeg har gamle spg., man kan da ikke lukke dem?
Avatar billede vejmand Juniormester
13. maj 2008 - 06:20 #7
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=miganton&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

Sådan lukker du dine spørgsmål:
Hvis du har fået et tilfredsstillende svar, lagt som "Svar":
Markér navnet på den/dem som har hjulpet, og klik på "Accepter"

Hvis du har fået et tilfredsstillende svar, lagt som "Kommentar":
Be om et "Svar" fra den/dem som har hjulpet og følg frengangsmåden herover.

Hvis du ikke har fået et tilfredsstillende svar, og spørgsmålet er "dødt", sender du selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer.

Hvis du selv har løst problemet, sender du også selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer. Her er det en god ting at skrive løsningen, så andre efterfølgende kan have glæde af svaret.