Avatar billede alex15 Nybegynder
12. maj 2008 - 12:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Udbyder til større hjemmeside med bruger system og billede arkiv

Hej Eksperter.

Står og er igang med at overveje hvilken webudbyder / webhotel udbyder (eller hvad man nu kalder sådan nogle) jeg skal vælge at ligge min hjemmeside hos.

Min hjemmeside indeholder følgende:

---

Brugersystem
Nyhedsystem
Forum
Kalender
(altså en del database) - (Men det fylder jo ikke så meget)

og til sidst skal brugerne også have mulighed for at oploade billeder af forskellige ting og arrangementer. Noget som kan kunne komme til at fylde en del med tiden.

---

Går meget op i at hastigheden på serveren samt internet forbindelsen er hurtig. - lige pt. ligger min hjemmeside hos one.com. hvilket jeg har valgt og gøre bare som et sted hvor jeg kunne teste siden. - Men har ladet mig fortælle at one.coms servere er meget overbelastet. Om det så passer ved jeg ikke noget om. Jeg har ikke haft nogle problemet med dem. Men der har så heller ikke være nogen trafik på siden.

Nogle foreslag til gode steder hvor jeg kunne ligge min hjemmeside?

mvh. Alex
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
12. maj 2008 - 18:16 #1
Hvor mange brugere har du ?
Avatar billede alex15 Nybegynder
13. maj 2008 - 08:31 #2
Lige pt. ingen. Men regner med at komme op på 1000-2000 brugere inde for ½ år eller sådan noget. Som skal gå ind og kigge på siden ca. 2-4 gange om måned.
Avatar billede alex15 Nybegynder
13. maj 2008 - 09:21 #3
Derudover har hver bruger 25 felter tilknyttet til sig i databasen, hvor der står diverse oplysninger om personen.
Avatar billede tarraq Nybegynder
16. maj 2008 - 09:22 #4
2000 brugere fordelt på 30 dage ≈ 67 brugere om dagen.
Det svarer til ca. 7 brugere i timen, hvis man regner med ca. 10 aktive timer i døgnet.

Jeg vil sige at one.com sikkert er fint nok til at starte siden op på.
Når du har 1000 brugere om dagen, og ellers mærker siden er langsom, så kan du altid flytte udbyder.

- Michael
Avatar billede alex15 Nybegynder
30. juni 2008 - 13:30 #5
Okay ja. Endte med at ligge min side hos danhost.dk

Men i skal have tak for hjælpen

Laver i ikke lige nogle svar?
Avatar billede alex15 Nybegynder
09. juli 2008 - 15:19 #6
Lukker spørgsmål, hvis i ikke laver nogle svar :o)
Avatar billede alex15 Nybegynder
26. december 2009 - 17:39 #7
lukket