Avatar billede kawasakikaare Nybegynder
10. maj 2008 - 12:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rydning af harddisk

Hej eksperter, jeg har et stort problem med min computer: Den vil ikke starte op pga. en 1962 så det er jo et meget stort problem. Så nu vil jeg slette min harddisk fuldstændigt, men hvordan gør man det når man kun har bios at gøre med? Ps. har Winxp cd
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. maj 2008 - 12:17 #1
Husk kun 1 spørgsmål om samme problem ad gangen - du har nu 3 spørgsmål om  bootproblemer....
Avatar billede hcma Novice
10. maj 2008 - 12:30 #2
ja - luk de 2 af trådene og fortsæt i den oprindelige ;o)  (du sparer en masse point)
Avatar billede kawasakikaare Nybegynder
10. maj 2008 - 13:38 #3
..
Avatar billede kawasakikaare Nybegynder
10. maj 2008 - 13:38 #4
..