Avatar billede osterland Nybegynder
06. maj 2008 - 11:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til oversættelse fra dansk til engelsk

Hej,
jeg er igang med opgave på min videregående uddannelse, og grundet mandefald i gruppen har vi resterende fået meget meget travlt.
Jeg vil derfor høre om der er en venlig sjæl der vil hjælpe med at oversætte nogle tekster fra Dansk til engelsk for os.

Jeg giver 200 point for det... håber der er nogle  der vil hjælpe, det vil vi være meget taknemelige over for

Jeg kan kontaktes her, eller på mail peter@3kilo.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. maj 2008 - 14:05 #1
Past teksten ind her, så plejer der at ske noget hvis der ikke er tale om hele romaner
Avatar billede dakas Nybegynder
17. maj 2008 - 16:53 #2
Hej

Hvor meget tekst er det?

Hvis det blot er en konklusionsrepetition, vil jeg da gerne gøre et forsøg.

moro@grundet.dk