Avatar billede brianlvb Nybegynder
04. maj 2008 - 17:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ramme/grafik på alle sider.

Hej

Jeg vil gerne indsætte en ramme på alle de sider hvor der skal være tekst. Jeg har forsøgt mig med et brugerdefineret vandmærke, men jeg har problemer med at den ikke laver forskel ikke laver ekstra plads til indbindningsmargin - altså forskel på højre og venstre side. Er der nogle der har en god ide til hvad jeg gør.

På forhånd tak.
Avatar billede brianlvb Nybegynder
04. maj 2008 - 17:15 #1
Det er forresten Word 2007.
Avatar billede keysersoze Guru
04. maj 2008 - 17:16 #2
ved ikke præcis hvad resultatet skal være, men har du prøvet at indsætte det vha sidehoved/sidefod?
Avatar billede brianlvb Nybegynder
04. maj 2008 - 17:41 #3
Jeg fik det til at virke med vandmærke.
Avatar billede brianlvb Nybegynder
15. juli 2008 - 19:38 #4
fdf