Avatar billede neess Nybegynder
03. maj 2008 - 21:43 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

copy paste genvej virker ikke

Ctrl+C, +X, +Z
virker ikke i word 2007. Genvejen til at copy paste virker fint alle andre steder i windows, men ikke inde i word.

Kan de slås fra på en måde eller hvordan?
Avatar billede supertekst Ekspert
03. maj 2008 - 23:24 #1
Har ikke 2007 - men
Ctrl+Z: plejer at være fortryd?
Ctrl+V: indsæt fra udklipsholder(hvis der er noget heri)?
Avatar billede neess Nybegynder
03. maj 2008 - 23:45 #2
Ja det er korrekt at ctrl+v er indsæt, men det virker ikke.
Har prøvet at afinstallere word, men hjalp ikke. Det har virket, men stoppede lige pludselig.
04. maj 2008 - 10:54 #3
PS: Bruger du "standard" tastatur ?
Avatar billede neess Nybegynder
04. maj 2008 - 16:22 #4
det er et tastetu på en bærbar. men ikke noget med fn tast eller num lock er låst.
Hvis det er det du tænker på.
Avatar billede lwi Nybegynder
05. maj 2008 - 07:53 #5
Virker det i andre programmer ? - hvis ja, så er tastaturfejl m.m. jo udelukket  ;-)

Du er ikke kommet til at lægge en anden funktion op på ctrl + v ?
Avatar billede neess Nybegynder
05. maj 2008 - 10:07 #6
Ja control +c, +v, +z virker fint i alle andre programmer.
Nej der er ikke oprettede nogen funktioner på disse genvejs taster.
Avatar billede supertekst Ekspert
05. maj 2008 - 10:25 #7
I Word 2003 er der under menuen Hjælp en mulig for at "find & ret fejl" - måske...
Avatar billede neess Nybegynder
14. maj 2008 - 07:51 #8
Jeg prøvede at køre sådan en fejlsøgning igennem. Men den fandt ingen fejl, og løste ikke problemet :-(
Avatar billede lwi Nybegynder
14. maj 2008 - 08:14 #9
kan du lave en ctrl + c og så indsætte i et andet program (så virker den taste kombination - og vi skal kun lede efter fejl i ctrl. + v)
Virker andre funktioner, hvor du skal bruge ctrl - feks. ctrl + a ?
Kan du indsætte tekst fra udklipsholderen med edit, paste ?
Avatar billede neess Nybegynder
14. maj 2008 - 14:23 #10
Jeg ka godt indsætte og kopiere til og fra udklibshlderen, hvis jeg benytter mig af højre klik, og vælger det på den måde.

Jeg kan ikke lave en ctrl + c og så paste i andre programmer.

Ja ctr virker fint når jeg f.eks vil printe.
Avatar billede sleeper Nybegynder
14. maj 2008 - 14:25 #11
Jeg ved at Excel 2007 har en fejl, men jeg kan ikke sige om det også gælder Word

http://www.eksperten.dk/spm/823176
Avatar billede neess Nybegynder
27. august 2009 - 19:20 #12
Geninstallerede windows og pc, dette løste problemet .