Avatar billede janelarsen Nybegynder
30. april 2008 - 21:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problemer med website macca

hejsa
nogen som kan hjælpe mig
når jeg er inde på www.macca.dk
kan jeg se alle siderne fornær den side som hedder min konto
Vi har 3 stationære og 2 bærbare og der er ingen af disse jeg kan komme ind på den side.
Når jeg er ude på mit arbejde kan jeg godt.
Jeg har tænkt på om det er noget i min router som gør at jeg ikke lige kan komme ind på denne side, men har ingen anelse om hvad jeg skal kikke efter.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. april 2008 - 21:12 #1
Er det Vista maskiner?
Hvis ja, så prøv: Højreklik på IE-ikonet -> Kør som administrator
Avatar billede janelarsen Nybegynder
30. april 2008 - 21:25 #2
nej alle kører XP og nu har jeg også prøvet at slå den indbygget firewall fra i routeren og det virker heller ikke
Avatar billede vejmand Juniormester
30. april 2008 - 21:30 #3
Har du mulighed for at prøve med én af maskinerne uden om routeren?
Bare for at finde ud af om blokeringen findes i routeren.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. september 2008 - 03:13 #4
Er problemet løst?