Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
24. april 2008 - 09:52 Der er 4 kommentarer

Program til check af backlinks

Hejsa

Efterhånden som man får flere og flere sites, får man lavet aftaler med langt flere end 100 link-patnere.

Da google jo gerne skulle bruge disse links rigtigt, går de på kryds og tværs af domænerne, og efterhånden er det umuligt at holde styr på om de sletter de links der er aftalt.

Er der nogen der ved om der findes et program eller hjemmeside hvor man kan indsætte url, hvorefter man engang imellem kan sætte den til at chekke at de stadig har links'ne på deres site.
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. april 2008 - 10:33 #1
Google Webmasters programmet lader dig se hvilke backlinks de har registreret til alle dine undersider i alle de sites du har tilmeldt

Kik på http://www.google.com/webmasters

Når du har bekræftet at du er sitets ejer så vil du (efter lidt tid) kunne se ganske detaljeret om hvem og hvad der linker til dig. Hivs du kombinerer dette med google analytics og f.eks. statistik programmet enquisite (www.enquisite.com) så vil du kunne analyserer dig frem til guldet
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
24. april 2008 - 10:48 #2
Jeps.... Det bruges i forvejen, og også sammen med www.webceo.com
Men hvis man skal bruge den funktion skal man lave en liste for hver enkelt side, og derefter chekke for hver enkelt side (og udelade de naturlige links)
Det vil nok tage en del timer hver gang, og det er det som jeg vil undgå
Avatar billede madx Nybegynder
24. april 2008 - 12:54 #3
Leg lidt med denne... den kan lidt af hvert, bl.a. det du søger http://www.axandra.com/
Avatar billede madx Nybegynder
24. april 2008 - 12:55 #4
Nåja, og denne er også fin, fra Google SERPS
Advanced Link Manager - link popularity checker, website link ...Advanced Link Manager tracks the links to your site and shows who links to your competition, giving them an advantage in search engine placement. ...
www.advancedlinkmanager.com