Avatar billede dartlykke Novice
22. april 2008 - 16:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved login.

Hej allesammen... jeg håber meget i kan hjælpe mig da jeg bruger msn meget... men mit problem er at når jeg prøver at logge på får jeg følgene fejl:

<a href="http://hybbe.dk/UL/updir/wtf.jpg">Billede</a>

og det er den begyndt på lige efter jeg flyttede hjem til min kæreste... men det mærkelige er at hun nemt kan logge på msn på hendes maskine, også på min msn.

Mange tak.
Avatar billede dartlykke Novice
22. april 2008 - 16:55 #1
Avatar billede virtual1ty Nybegynder
22. april 2008 - 19:36 #2
Prøv at klikke på Repair-knappen, så vil Windows Live Messenger Connection TroubleShooter forsøge at rette op på problemet, og forsøge at oprette
forbindelse endnu engang.
Avatar billede dartlykke Novice
22. april 2008 - 20:02 #3
Det har jeg prøvet et par gange der sker ikke noget :'(
Avatar billede tha_painter Nybegynder
17. juli 2008 - 22:16 #4
som regel fär man en fejlkode för den der store boks kommer.. Googl fejlkoden, det hjälper altid mig!
Avatar billede tha_painter Nybegynder
17. juli 2008 - 22:19 #5
Avatar billede dartlykke Novice
14. juli 2010 - 10:27 #6
lukker den,