Avatar billede Slettet bruger
22. april 2008 - 11:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Max upload størrelse i IIS?

hey..

jeg benytter AspSmartUpload til at uploade film osv. til websiden.. Men jeg kan ikke uploade film over ca. 20mb.. Denne størrelse skal sættes op til 150mb..

men hvordan ?..
det er IIS 7.0
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2008 - 12:16 #1
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2008 - 12:41 #2
Okay jeg kan ikke finde den option da det er IIS 7.0 jeg kører..

Jeg kan altså ikke komme ind i Metabase.xml?
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2008 - 12:57 #3
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2008 - 13:11 #4
naa for det er den checkbox "Enable Direct IIS Metabase Edit" jeg ikke kan få frem..

Jeg har nu fået en udvidet fejlmeddelelse:
HTTP-fejl 404.13 - Not Found
Modulet til anmodningsfiltrering er konfigureret til at afvise en anmodning, som overskrider anmodningens indholdslængde.

Mest sandsynlige årsager:

    * Anmodningsfiltrering er konfigureret på webserveren til at afvise anmodningen, fordi indholdslængden overskrider den konfigurerede værdi.
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2008 - 11:34 #5
jeg fandt den aldrig men er skiftet til IIS 6.0 hvor det var slået til..