Avatar billede janzababy Nybegynder
21. april 2008 - 08:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Min bærbar fjeder virker ikke som den skal - hvad skal jeg gøre?

Hej!

Jeg har en HP Pavilion bærbar pc - hvor skærmens fjeder er blevet lidt sløv - skærmen kan falde på at falde i eller vælte over fordi fjederen er brugt.

Kan man få en ny? - Kan jeg selv montere den? - eller skal til til reperation?

Mvh.
Jan Friis
Avatar billede the_kloster Nybegynder
21. april 2008 - 16:16 #1
Hmm, du kan nok godt selv skifte den. det er sådan set bare at skille området ad hvor fjerdern sidder. men spørgsmålet er så om du kan få fat på fjederen..
Avatar billede janzababy Nybegynder
19. januar 2014 - 19:31 #2
Lukket