Avatar billede eaglewing Nybegynder
19. april 2008 - 20:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Simpelt Ventrilo status script

Nu har jeg prøvet forskellige scripts fundet rundt omkring - men har stadig ikke fundet noget der virker og er simpelt.

Jeg mangler et script som:

Checker status på en extern ventrilo server
Henter information (hvem er online, rum etc)
putter det i en eller anden form for array så det simpelt kan vises med rette stylesheets etc.
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. april 2008 - 21:08 #1
Har du prøvet at kigge nærmere på dette script: http://www.ventrilo.com/dlprod.php?id=201
Avatar billede eaglewing Nybegynder
19. april 2008 - 21:15 #2
Yup, kan ikke få det til at virke - har prøvet med rettigheder og hele molevitten.
Avatar billede eaglewing Nybegynder
13. maj 2008 - 15:13 #3
Fandt noget snask der virkede.
Avatar billede jakobdo Ekspert
13. maj 2008 - 15:23 #4
Er det en løsning du vil dele med andre?
Avatar billede eaglewing Nybegynder
14. maj 2008 - 10:28 #5
Ja - er en af de lidt mere skumle. Feeder hostname og port til http://www.ventrilo.com/status.php og så parser siden med php.