Avatar billede smitx Praktikant
17. april 2008 - 22:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med DreamHost?

Hej DreamHost folk.

Jeg kan se nogle stykker herinde benytter DreamHost.com

Men har ikke set nogle skrive Ris og Ros om dem.

Så DreamHost brugere, hvordan kører de?
Er der god fart på linien?
Kører de stabilt både nat og dag?

Skriv gerne Positive og Negative erfaringer :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. april 2008 - 23:03 #1
Det er billigt for hvad man får. De har deres nedetider, se fx www.dreamhoststatus.com. Det er ok til mindre vigtige ting og til eksperimenter. Dur selvfølgelig ikke, hvis man ikke tåler nedetider - men så snakker vi også en anden prisklasse.

Og så er de i Califorien - lang pingtid, flere fejlmuligheder. Og Californien ryger nok ud i Stillehavet ved næste jordskælv, så backup er en god ting.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. april 2008 - 23:05 #2
(og jeg kan give dig en rabatkode, så du ikke betaler fuld pris første gang ...)
Avatar billede smitx Praktikant
17. april 2008 - 23:19 #3
Ellers tak.

Jeg har en side som ikke tåler nedetider.
Avatar billede smitx Praktikant
17. april 2008 - 23:20 #4
Det var jo hurtigt overstået så.

Jeg opretter nyt vedr. andet webhost firma :D

Smid svar
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. april 2008 - 23:36 #5
Nej tak, jeg samler ikke på point. Men hvorfor overhovedet overveje et discount-sted, når du ikke tåler nedetider?

Jeg her ikke egne erfaringer, men scannet.dk har jeg hørt godt om.
Avatar billede smitx Praktikant
18. april 2008 - 09:58 #6
Ok så tager jeg dem selv :)

Tak for hjælpen