Avatar billede theselfimages Nybegynder
17. april 2008 - 18:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Intet internet med Vista SP1

Efter at ha' installeret Windows Vista SP1 kan jeg pludselig ikke komme på nettet. Den finder ikke min trådløse forbindelse, og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre for at få den til det.
Avatar billede darrich Novice
21. april 2008 - 15:18 #1
kontrolpanel -> system
Tjek at wireless kortet er der og fungerer

kontrolpanel -> netværksforbindelser
Hvis der ikke eksisterer en wireless forbindelse, så vælg opret ny.
Avatar billede theselfimages Nybegynder
26. april 2008 - 00:10 #2
Det hjalp ikke. Nu har jeg afinstaleret SP1 og fået min netforbindelse igen. Mystisk!
Avatar billede darrich Novice
26. april 2008 - 19:01 #3
Godt du fik det løst.
Måske slår SP1 servicen fra.