Avatar billede tofte Juniormester
17. april 2008 - 13:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fremstil banner

Hej

Findes der et gratis program til at lave et banner ala det i toppen på
http://www.chem.au.dk/~rasmus/surf/index.shtml

Jeg har flere billeder jeg gerne vil have sat sammen. Jeg har ikke det fjerneste begreb om design, så det må meget gerne være simpelt......

Rasmus
Avatar billede stone Forsker
17. april 2008 - 19:38 #1
Det kan laves i et enhvert grafik program, selv "paint" som alle windows bruger har.
Avatar billede tofte Juniormester
17. april 2008 - 20:56 #2
tak, men billederne er meget store, så de kan ikke være på skærmen i paint, så jeg tænkte at der måske fandtes et program hvor man kunne loade alle billeder og så programmet klippede dem sammen og slørede samlingerne lidt ud.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
18. april 2008 - 09:35 #3
Photoshop er svaret på dine problemer. Du kan hente en gratis trial fra adobes hjemmeside.
Avatar billede stone Forsker
18. april 2008 - 12:28 #4
Hvis du er usikker på hvad du skal, så lav et spørgsmål i den grafiske sektion, jeg er sikker på der er nogen der kan lave det for dig. Jeg har fået flere grafiske laves som absolut er i topklasse.
Avatar billede stone Forsker
18. april 2008 - 12:29 #5
Avatar billede tofte Juniormester
21. april 2008 - 18:32 #6
Har vist fundet en løsning som kan bruges ind til videre. Smid et svar, så kan i bare dele points. Men tak for tilbudet.
Avatar billede stone Forsker
21. april 2008 - 20:21 #7
svar...