Avatar billede fnuggi4 Nybegynder
16. april 2008 - 19:38 Der er 4 kommentarer

Kan ikke logge på internettet via trådløst net

Jeg har problemer med at komme på nettet via det trådløse net, der er i min boligblok.
Tidligere søgte computeren automatisk efter en IP-adresse og jeg havde forbindelse og kunne surfe uden problemer, men i de sidste par uger popper den op med Limited or no connectivety. Hvis jeg prøver at logge på Messenger, kommer den med en fejlkode og skriver, at der er fejl ved DNS og primære porte. I dag skrev den godt nok, at der var en god forbindelse, men der var stadig problemer med DNS og primære porte ifølge Messenger.

Hvis jeg i stedet prøver at logge på men den IP-adresse, jeg har fået af min udlejer, skriver den at der er god forbindelse men Messenger kommer op med samme fejlkode, men denne gang er det så min standardgateway, der er problemer med - den skriver at gatewayen tilsyneladende er offline.

Nogle der kan hjælpe??
Info: XP Pro og Bullguard antivirus/firewall
Avatar billede peet-49 Novice
17. april 2008 - 08:15 #1
Er du sikker, at det ikke er din firewall, der blokerer?
Avatar billede bartolomos Nybegynder
08. maj 2008 - 20:23 #2
Hvilken IP adresse får du når det er???
16. maj 2008 - 23:35 #3
(Status her?)
Avatar billede fnuggi4 Nybegynder
17. maj 2008 - 18:03 #4
Det har vist sig at forbindelse var gået helt ned, så nu har udlejeren fået lavet noget nyt, som virker upåklageligt, men det har så også taget over en måned. Men tak fordi I viste interesse.